Eerste schooldag

De eerste schooldag

De school begint elke dag om 8.30 uur. Om 8.20 gaat de deur open en kunnen kinderen naar binnen. Kleuters worden door hun ouders in de klas gebracht. Om 14.00 gaat de school uit.

We hebben een continu-rooster: tussen de middag eten de kinderen in de klas en spelen daarna een klein half uur buiten. Enkele ouders houden toezicht op het buitenspelen (hiervoor wordt een financiële bijdrage gevraagd). Voor in de ochtendpauze nemen de kinderen iets gezonds mee om te eten en te drinken.

Gymkleding is verplicht. Kinderen moeten gymschoenen met een goed profiel hebben. Groep 1-2 heeft bij voorkeur al iets van joggingkleding aan.

De benodigde materialen krijgen de kinderen van school. Soms vragen we kinderen om zelf een multo-map of een etui o.i.d. mee te nemen.

Mobiele telefoons worden in de klas afgegeven aan de leerkracht.

Snel naar

Leerlingzorg

Meer informatie over passend onderwijs, speciaal voor uw kind

Het team van St. Carolusschool Soesterberg

Heeft u vragen of opmerkingen? Laat het ons weten!